۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷

دستگیری عامل شهادت مامور پلیس در شهرستان نیکشهر

دستگیری عامل شهادت مامور پلیس در شهرستان نیکشهر

زاهدان-فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت مامور فراجا، استوار دوم «مرتضی خانی بندانی» در شهرستان نیکشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر گفت: در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ استوار دوم «مرتضی خانی بندانی» حین انجام مأموریت در یکی از روستاهای شهرستان نیکشهر توسط گروهک معاند به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی خود یکی از اشرار مسلح و عامل شهادت شهید «خانی بندانی» را مورد شناسایی قرار داد و با اقدامات پلیسی ویژه و رصد اطلاعاتی مشخص شد نامبرده یکی از اعضای وابسته به گروهک‌های معاند است که در شهرستان نیکشهر فعال است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از رصد و اقدامات شبانه روزی محل تردد نامبرده در محور مواصلاتی شهرستان نیکشهر شناسایی، ضمن هماهنگی و تشریفات قضائی تیم عملیاتی پلیس به محل حضور متهم اعزام و پس از اطمینان از حضور نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه وی دستگیر و خودروی پژو ۴۰۵ آن نیز توقیف شد.

کد خبر 5814334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha