۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵

سرپرست فرمانداری تالش:

جامعه باید برای سوداگران مواد مخدر ناامن شود

جامعه باید برای سوداگران مواد مخدر ناامن شود

تالش- سرپرست فرمانداری تالش با بیان اینکه سوداگران مواد مخدر قشر جوان را نشانه گرفته اند، گفت: جامعه باید برای سوداگران مواد مخدر ناامن شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به فرا رسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: این هفته فرصتی است تا با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و انجام برنامه‌های ضروری و تقویت مشارکت‌های مردمی در این عرصه فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شیوه مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی تبدیل شده است، افزود: هدف سوداگران مواد مخدر قشر جوان است بر همین اساس باید طوری فضا را برای فعالیت قاچاقچیان نا امن و غیر ممکن کرد.

مرجانی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم جدی است، ادامه داد: برپایی نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس، دانشگاه‌ها بر آگاهی بخشی و شناخت جامعه بخصوص خانواده‌ها و نوجوانان جوانان کمک می‌کند.

سرپرست فرمانداری تالش با بیان اینکه افراد دارای اعتیاد در حقیقت بیمار هستند، گفت: بستر مناسب برای کمک از رهایی این بلای خانمان سوز با همکاری تمام نهادهای ذی ربط فراهم شود.

کد خبر 5814412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha