۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷

سردار رادان:

قانون‌شکنان با سد محکم «قانون» مواجه هستند

قانون‌شکنان با سد محکم «قانون» مواجه هستند

اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با قانون‌شکن به حکم قانون باید قاطعانه برخورد کرد و آن کسی که بخواهد از روی خط قرمز امنیت عبور کند با سد محکم «قانون» مواجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز دوشنبه در کنار مزار «شهید محمد قنبری» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال حادثه تلخی که پیش آمد و یکی از رزمندگان حوزه امنیت به درجه رفیع شهادت نائل شد، وظیفه خود دانستیم که برای بررسی، سرکشی، عرض سلام و ادب خدمت خانواده و کنار مزار شهید قنبری برسیم و تسلیت و تبریک را تقدیم آنها کنیم.

وی افزود: این خون‌های پاک مقدمه‌ای باشد بر حذف همه زشتی‌ها و پلشتی‌ها و همچنین حذف آن کسانی که به خود جرأت می‌دهند دیوار امنیت را خراب کنند و یا از آن بالا بروند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: کسی که دیوار قانون را می‌شکند و هنجارشکنی و بی‌قانونی می‌کند صف آن از صف مردم و قانون‌مداران جدا و طبیعی است؛ همچنین با قانون شکن به حکم قانون باید قاطعانه برخورد کرد و این را به مردم قول می‌دهم که آن کسی که بخواهد از روی خط قرمز امنیت عبور کند حتماً با سدی محکم به نام قانون مواجه خواهد شد.

کد خبر 5814507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی خالق زاده IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 0
      اول هم با قانون شکنانی که وظیفه اجرای قانون یا قانون گذاری یا قضاوت دارند و قانون اساسی را می شکنند باید قاطعانه برخورد کرد
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 0
      شفاف سازی باید از مجلس وسرانجام قوا شروع شود همه باید در برابر قانون خاضع باشند معنی ندا رد در مجلس رای ممتنع ویا باطل باشد رای یا بله ویا zخیر شما نماینده ملت هستید با مردم شفاف باشید مردم هم باید بتوانند نماینده را عزل نمایند باید شفاف باشند
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      3 1
      علی یارت