داوود شهاب:

نبرد در کرانه باختری برای تل‌آویو بسیار دردناک است

نبرد در کرانه باختری برای تل‌آویو بسیار دردناک است

یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که عملکرد مقاومت در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای اشغالگران، شوکه کننده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «داوود شهاب» مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: مقاومت فلسطین نه با حرف بلکه با عمل، به تهدیدات رژیم صهیونیستی در خصوص اجرای یک عملیات نظامی در کرانه باختری واکنش نشان داد.

وی افزود: این واکنش از طریق به کار بردن بمب‌هایی بود که برای نخستین بار استفاده می‌شد. آنچه در اردوگاه جنین رخ داد برای اشغالگران صهیونیست در تمام جوانب، شوکه کننده بود. تمام نشست‌های منطقه‌ای و امنیتی برای پایان دادن به مقاومت فلسطین، شکست خورده است و دشمن صهیونیستی نتوانسته، شعله مقاومت را در کرانه باختری خاموش کند.

شهاب بیان کرد: نظامیان صهیونیست نتوانستند هیچکدام از اهداف از پیش تعیین شده خود را در جریان حمله به اردوگاه جنین محقق کنند. عملیات انفجار یک خودروی زرهی نظامیان صهیونیست توسط نیروهای فلسطینی برای رهبران مقاومت، چیز عجیبی نیست چرا که ما برای این لحظه خود را آماده کرده بودیم.

وی اضافه کرد: جنبش جهاد اسلامی فلسطین بخش زیادی از امکانات خود را برای حمایت از مقاومت در کرانه باختری صرف می‌کند و هرگز از این مسیر و تمام میادین نبرد با دشمن صهیونیستی، برنخواهد گشت. میدان نبرد در کرانه باختری برای دشمن صهیونیستی بسیار دردناک‌تر است و با هر ضربه در این منطقه، از عمر زمانی رژیم صهیونیستی کاسته می‌شود.

این مسئول جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید منتظر وارد آمدن ضربه‌های بیشتری به ارتش و امنیت این رژیم در هر جایی باشد. اتحاد میادین نبرد با دشمن صهیونیستی همچنان پابرجاست.

وی خطاب به میانجی گران تاکید کرد که اگر دشمن صهیونیستی دست به حرکتی در کرانه باختری بزند، آتش بس داومی نخواهد داشت.

شهاب تصریح کرد: تجربه مقاومت در لبنان در برابر چشمان نیروهای مقاومت فلسطین و الهام بخش آنها است.

در عملیات نیروهای مقاومت که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین رخ داد، خودروی زرهی حامل نظامیان صهیونیست هدف بمب‌های کنار جاده‌ای مقاومت قرار گرفت و طی آن دستکم هفت نظامی صهیونیست زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست معمولاً در جریان یورش به مناطق مختلف کرانه‌باختری از خودروی زرهی جدیدی موسوم به «ببر» استفاده می‌کنند که از سال ۲۰۲۱ وارد روند عملیاتی شده است. این خودروی زرهی ضدگلوله، ۱۴ نظامی را حمل می‌کند و در ابتدای سال ۲۰۲۳ در برابر بمب‌های کنار جاده‌ای مقاوم‌سازی شده بود.

کد خبر 5815020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha