۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۸

اول تیرماه؛

نخستین همایش تامین مالی از بازار سرمایه در یزد برگزار می‌شود

نخستین همایش تامین مالی از بازار سرمایه در یزد برگزار می‌شود

یزد- مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد  از برگزاری نخستین همایش تخصصی تأمین مالی طرح های مهم اقتصادی و سرمایه گذاری استان یزد از بازار سرمایه در اول تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دهقان منشادی ظهر سه شنبه در نشست سرمایه گذاری استان در استانداری یزد، افزود: در این همایش که با حضور مدیران شرکت‌های تولیدی و صنعتی و کارگزاران بورس استان و برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات مربوطه برگزار همراه است، روش‌های نوین تأمین مالی طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی بررسی خواهد شد.

وی هدف اصلی از برگزاری این همایش تخصصی را آشنایی شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان با روش‌های نوین تأمین مالی و پذیرش در بازار سرمایه عنوان کرد و گفت: تأمین مالی شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان، پذیرش شرکت‌ها در بازار سرمایه، تأمین مالی پروژه‌های استان و هم اندیشی مدیران استانی با مدیران بازار سرمایه کشور برای حل مشکلات و مسائل حوزه‌ تأمین مالی از مسیر بازار سرمایه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش در استان یزد خواهد بود.

دهقان گفت: در این همایش یک روزه در مورد پذیرش شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و دانش بنیان و مزیت‌ها و کارایی آن در بورس و بازار سرمایه و روش‌های تأمین مالی طرح نیمه تمام عمرانی استان بحث و تبادل نظر خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد با بیان اینکه این همایش فرصت خوبی است تا شرکت‌های بورس و بخش خصوصی ظرفیت‌های خود را عرضه کنند ادامه داد: همچنین مدیران شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان با روش‌های جدید تأمین مالی و پذیرش در بازار سرمایه آشنا خواهند شد.

کد خبر 5815556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha