۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳

استاندار مازندران:

شهیدان یکی از مهمترین مولفه‌های وحدت در جامعه هستند

شهیدان یکی از مهمترین مولفه‌های وحدت در جامعه هستند

ساری- استاندار مازندران با بیان این که نیازمند احیای خط مقدس شهیدان هستیم، گفت: شهیدان یکی از مهمترین مولفه‌های وحدت در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور عصر سه شنبه در مراسم رونمایی از لگو کنگره بزرگ شهدای مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر کشور و استان گفت: عظمت امروز ایران اسلامی به برکت وجود شهدای گرانقدر و رهبری والا مقام ایران اسلامی است.

استاندار مازندران با بیان اینکه امروز به احیای خط مقدس شهیدان نیاز داریم، تصریح کرد: اگر نارسایی‌هایی در جامعه وجود دارد ناشی از آن است که از خط شهدا دور شدیم در حالی که شهدا محور اصلی مقاومت به شمار می‌روند.

وی با بیان این که امروز نیازمند احیای راه شهدا و زندگی آنان هستیم، گفت: در شرایط جنگ سخت و ترکیبی دشمن نیازمند توسل و بهره گیری از راه شهیدان هستیم زیرا شهیدان یکی از مهمترین مؤلفه‌های وحدت در جامعه است.

وی بزرگداشت مقام شهیدان را یعنی احیای انسانیت و مکتب دانست و گفت: مکتب شهیدان یعنی عشق به حضرت اباعبدالله و همه عاشوراییان تاریخ است از این رو کنگره بزرگ شهدای شهدای استان باید درسه محور نیازهای امروز جامعه را پاسخ دهند.

وی با بیان این که سالانه شمار زیادی گردشگران با استان سفر می‌کنند گفت: در شهرستان‌ها فرمانداران باید با ابتکار و خلاقیت نسبت به معرفی جایگاه والای شهیدان اقدام کند.

کد خبر 5815703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha