۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۳۵

کاروان« پیک امید» کانون پرورشی به نمین رسید

 کاروان« پیک امید» کانون پرورشی به نمین رسید

اردبیل - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: کاروان پیک امید کانون پرورشی اردبیل در قالب طرح امداد فرهنگی به اجرای برنامه فرهنگی در روستای «دگرماندرق» نمین پرداخت.

ملیحه ملک‌زاده فرد بعدازظهر سه‌شنبه با حضور در روستای «دگرماندرق» نمین همراه با کاروان پیک امید اظهار کرد: کاروان پیک امید کانون پرورشی اردبیل در قالب طرح امداد فرهنگی و با هدف ارتقای سطح نشاط اجتماعی و اجرای عدالت فرهنگی به اجرای برنامه فرهنگی در روستای «دگرماندرق» نمین پرداخت.

وی با بیان اینکه این رویداد فرهنگی با همکاری مدیر و معلمان «مدرسه بدر» این روستا اجرا شد، افزود: بیش از ۷۰ نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از فعالیت‌های فرهنگی این کاروان بهره‌مند شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، اجرای نمایش خلاق، انجام فعالیت کاغذی و برگزاری مسابقه طناب‌کشی از برنامه‌های شاد اجرا شده در این روز بود.

ملک‌زاده فرد ادامه داد: اکیپ‌های امداد فرهنگی در طول سال و در مناسبت‌های مختلف با استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های سیار و مربیان جهادگر کانون، در محلات کم‌برخوردار شهری و روستاهای محروم حاضر می‌شوند تا در کنار اجرای برنامه‌های مفرح با اهدای بسته‌های فرهنگی روزی به‌یادماندنی را برای کودکان و نوجوانان این مناطق خلق کنند.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به‌منظور توزیع خدمات و برنامه‌های فرهنگی برای جامعه روستایی به‌خصوص قشر کودک و نوجوان از سازمان‌های پیشرو بوده و برای ارتقای سطح کمی و کیفی این خدمات نیاز به توجه و همراهی مسئولان ارشد استانی دارد.

کد خبر 5815731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha