واکنش حزب‌الله لبنان به عملیات مقاومتی «عیلی»

واکنش حزب‌الله لبنان به عملیات مقاومتی «عیلی»

حزب‌الله لبنان عملیات مقاومتی در شهرک «عیلی» را که به هلاکت ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، نشانگر آمادگی مقاومت و قدرت آن در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای، عملیات منحصر به فرد مبارزان قهرمان مقاومت در شهرک صهیونیستی عیلی در شمال رام‌الله را که به کشته‌شدن ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، مورد ستایش قرار داد.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: این عملیات، از آمادگی و قدرت مقاومت در ضربه‌زدن به دشمن و پاسخ به جنایات آن در هر زمان و مکانی که اراده کند، حکایت دارد.

همچنین حزب‌الله لبنان، یورش دیروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و اقدامات وحشیانه آنان در قبال شهروندان فلسطینی و همچنین تجاوزهای مکرر صهیونیست‌ها به این اردوگاه و مناطق پیرامون آن را به شدت محکوم کرد.

حزب‌الله لبنان، مقابله قهرمانانه مبارزان مقاومت در جنین، ضربات دردناک و شگفت‌آور آنان به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، درگیری چندین ساعته آنان با صهیونیست‌ها و در نهایت خروج خودروهای سوخته اشغالگران از جنین را مورد تحسین قرار داد.

حزب‌الله لبنان طی این بیانیه اعلام کرد: درگیری‌های دیروز و امروز نشان از بیداری مقاومت فلسطین و حضور همیشگی آن در دفاع از ملت فلسطین دارد و قدرت مقاومت در رویارویی با روش‌های جنگی دشمن صهیونیستی و دادن درس‌هایی که آنان را درباره اعمال احمقانه جدیدشان به فکر فرو ببرد، به نمایش گذاشت.

همچنین حزب‌الله لبنان در این بیانیه، به روح پاک شهدای فلسطین درود فرستاد و از درگاه خداوند متعال، برای مجروحان، سلامتی و برای ملت مقاوم فلسطین، پیروزی و عزت، خواستار شد.

کد خبر 5815869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha