۱ تیر ۱۴۰۲، ۸:۳۴

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری بوشهر:

سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز است

سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز  است

بوشهر- مدیر کل دفتر سیاسی استانداری بوشهر با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز ما است گفت: رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان اجرایی انتخابات، مورد تاکید مدیریت ارشد استان بوشهر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری صبح پنجشنبه در همایش انتخابات اظهار داشت: بدون تردید، برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با رعایت اصل بی طرفی از وظایف مهم مسئولان و متولیان امور است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز ما است افزود: رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان اجرایی انتخابات، مورد تاکید مدیریت ارشد استان بوشهر قرار دارد.

مدیر کل دفتر سیاسی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: مردم ما همواره نشان داده‌اند که از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و حمایت می‌کنند و با حضور پرشور خود همچون گذشته، موجب خنثی سازی توطئه‌ها و برنامه‌های خصمانه دشمنان خواهند شد.

حیدری با اشاره به برپایی همایش آموزشی انتخابات در یاسوج گفت: فرمانداران استان بوشهر به همراه مدیران کل سیاسی و فرمانداران هرمزگان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در دوره آموزشی ۲ روزه شرکت کردند.

وی اضافه کرد: تأثیر مثبت و اثرگذار جمع‌های نخبگانی، مردمی و هیأت‌های اندیشه‌ورز و استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های داخلی برای تحقق دستور مقام معظم رهبری در چهار مؤلفه رقابت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات مورد تاکید قرار دارد.

وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و حداکثری در حوزه‌های مختلف استان بوشهر بهره می‌بریم.

کد خبر 5817003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha