۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۲

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر خبر داد؛

اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر

اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر

بوشهر-سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: در دولت سیزدهم مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال با عنایت به سفر دور دوم رئیس جمهوری به استان بوشهر به دانشگاه فنی و حرفه‌ای این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان بهمیاری ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به سفر دور دوم ریاست محترم جمهوری به استان بوشهر و توافقات انجام شده مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر «امام خامنه ای» و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر الزهرا «س» اختصاص یافت.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر افزود: طبق توافقات انجام شده مقرر شده است وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر دستگاه‌ها با رعایت قوانین و مقررات و از محل اعتبارات مصوب ملی نسبت به اختصاص اعتبار فوق از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت طی سال‌های ۱۴۰۲ الی ۱۴۰۴ اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: این ۶۰۰ میلیارد ریال مبلغ مصوب برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در جهت توسعه زیرساخت‌های آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر «امام خامنه ای» و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر الزهرا «س» در نظر گرفته شده است.

بهمیاری با اشاره به اینکه عملیات پروژه‌های عمرانی چندین سال است که غیرفعال است و هنوز به بهره برداری نرسیده‌اند، اظهار امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات، این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر به نتیجه برسند.

کد خبر 5817464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha