۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹

رئیس پلیس راهور اردبیل عنوان کرد؛

سازماندهی معضلات ترافیکی شهر در اولویت پلیس راهور اردبیل

سازماندهی معضلات ترافیکی شهر در اولویت پلیس راهور اردبیل

اردبیل- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل گفت: سازماندهی و رفع معضلات ترافیکی شهر در اولویت اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل قرار دارد.

سرهنگ سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سازماندهی و رفع معضلات ترافیکی شهر در اولویت اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل قرار دارد، اظهار کرد: در راستای تحقق این امر، پیر امون توقف وسایط نقلیه سنگین در معابر شهری که نارضایتی عمومی را نیز در پی داشته، برنامه ریزی مدون انجام گرفته است.

وی افزود: اقدام منسجمی از لحاظ اعمال قانون، طرح موضوع در کمیته پیشگیری از جرایم دادگستری و پیشنهاد احداث پارکینگ‌های مناسب وسایط نقلیه سنگین در چهار جهت شهر اردبیل مطرح شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل با بیان اینکه در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۲۴ هزار و ۱۱۷ دستگاه کامیون سنگین در معابر شهری سطح استان اعمال قانون شده است، گفت: از این تعداد ۲۱ هزار و ۴۲۲ دستگاه اعمال قانون مربوط به شهر اردبیل است.

سرهنگ فتاحی بیان کرد: تعبیه پارکینگ‌های مناسب و دسترسی آسان‌تر در جهات اربعه شهر و اعمال مدیریت و انجام وظایف و تکالیف قانونی تمامی دستگاه‌های ذیربط از مهمترین عوامل مؤثر در بحث ساماندهی کامیون‌های سنگین در داخل شهر اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: اعمال قانون و برخورد پلیس آخرین راهکار بوده که متأسفانه بعضی از سازمان‌ها به جای انجام تکالیف قانونی، از پلیس به عنوان اولین ابزار استفاده می‌کنند.

کد خبر 5818494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      1 0
      وانت بار وانت میوه