۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶

رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

کشف بیش از ۴ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

کشف بیش از ۴ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته با انجام ۲ هزار و ۳۰۰ عملیات امنیتی و انتظامی از سوی پلیس ۴ هزار کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان کشف وضبط شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان ریاحی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سال گذشته با انجام ۲ هزار و ۳۰۰ عملیات امنیتی و انتظامی از سوی پلیس ۴ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در همین راستا ۳ هزار و ۱۰۰ مجرم در حوزه مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند، همچنین پلمپ ۴۰ باب منزل مسکونی، مغازه و اماکنی که در آن اقدام به فروش و توزیع مواد مخدر می‌شد از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس در سال گذشته بود.

رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح پاکسازی پیرامون مراکز آموزشی به صورت گسترده انجام شد، این کار با همکاری مدیر آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی انجام گرفت.

ریاحی عنوان کرد: در سه‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نیز ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و یک هزار و ۱۰۰ مجرم در این خصوص دستگیر و تحویل مقامات شدند، انهدام پنج باند تهیه و توزیع مواد مخدر و پلمپ ۱۲ بابا اماکن آلوده نیز از دیگر اقدامات انجام شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر علاوه بر اقدامات انتظامی، برنامه‌های فرهنگی را نیز در دستورکار خود دارد که برای گروه‌های هدف انجام می‌دهد.

رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از مردم تقاضا کرد موارد مشکوک در حوزه مواد مخدر را با سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند و همچنین در صورت اطمینان از خرید، فروش و توزیع مواد مخدر در مکانی مراتب را با شماره‌های شبانه‌روزی ۰۳۸۲۱۸۲۴۶۳۲ و ۰۳۸۲۱۸۲۴۶۴۱ اطلاع دهند.

ریاحی افزود: در خصوص هر ماده مخدر جدیدی که وارد بازار می‌شود از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اطلاع‌رسانی سراسری می‌شود.

وی ادامه داد: میانگین سن اعتیاد در ایران ۲۴ سال است که نشان از کاهش سن مصرف مواد مخدر و جرایم مربوط به آن دارد، این می‌تواند یک هشدار برای جامعه به‌ویژه خانواده‌ها باشد.

کد خبر 5818504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha