۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶

دبیر ستاد مردمی جشن غدیر در لامرد خبر داد؛

برگزاری اجتماع بزرگ «غدیریون» در لامرد

برگزاری اجتماع بزرگ «غدیریون» در لامرد

لامرد- دبیر ستاد مردمی جشن غدیر در لامرد گفت: اجتماع بزرگ «غدیریون» و مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و جایزه سال «فریدالدین»در لامرد برگزار می‌شود.

مصطفی زائری در گفت‌وگو با خبرنگار لامرد بیان کرد: با توجه به ایام دهه ولایت و امامت قرار است تا جشن بزرگ «غدیریون» در شهرستان لامرد برگزار شود.

وی اضافه کرد: در این مراسم علاوه بر برپایی نمایشگاه‌ها، موکب ها و فعالیت‌های اجتماعی قرار است نسبت به بزرگداشت شهدای اسلام نظیر سردار سلیمانی و فریدالدین معصومی نیز اقدام خواهد شد.

به گفته دبیر ستاد مردمی جشن غدیر قرار است در اجتماع «غدیریون» از افراد اثر گذار اجتماعی تجلیل شده و فعالیت‌های آنان نیز به جامعه هدف معرفی شود.

وی اضافه کرد: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت نیز در شهرستان لامرد نسبت به توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان و فقرا اقدام خواهد شد.

زائری در خصوص جایزه سال جشنواره «فریدالدین» نیز متذکر شد: این جشنواره در سه بخش علمی، فرهنگی و اجتماعی همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد و به ۱۴ نفر از افرادی که در توانسته‌اند در این بخش‌ها بیشترین اثر گذاری اجتماعی را داشته باشند جوایزی اهدا می‌شود.

کد خبر 5818773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha