۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷

معاون ستاداجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان اعلام کرد؛

رقابت ۱۲۰تیم از خانه های احسان در مسابقات فوتبال خیابانی هرمزگان

رقابت ۱۲۰تیم از خانه های احسان در مسابقات فوتبال خیابانی هرمزگان

بندرعباس -معاون اجتماعی ستاداجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان گفت: ایام تابستان ۶۲۰نفر از نوجوانان وجوانان محلات هرمزگان در قالب ۱۵۰تیم از خانه های احسان محلات در جام شهدای ۱۵خرداد شرکت می کنند.

سجاد امیریان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام آغاز مسابقات فوتبال نوجوانان و جوانان در هرمزگان اظهار داشت: مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد با هدف استعدادیابی نوجوانان و جوانان محلات ۲۰۲۰ مابین خانه‌های احسان ستاد اجرایی در ۱۳ محله از شهرستان‌های بندرعباس، رودان، جاسک، بندرلنگه و بستک برگزار می‌شود.

امیریان زاده افزود: مسابقات فوتبال خیابانی در دو رده سنی ۱۲ الی ۱۵ سال و ۱۵ الی ۱۸ سال در سطح محلات برگزار و برگزیده هر محله در رقابت استانی شرکت می‌کنند و نهایتاً برگزیده استان در هر رده سنی به دور رقابت‌های کشوری و جایزه بزرگ ۱۵ خرداد راه خواهد یافت.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان عنوان کرد: ورزش یکی از اصلی ترین راه‌های پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است که ضمن حفظ روحیه نشاط و سلامتی برای مقابله با انواع بزهکاری‌های اجتماعی نیز می‌توان از این ظرفیت در جهت امنیت اجتماعی محلات بهره جست.

وی گفت: استعدادهایی در محلات کمتر برخوردار وجود دارند که به دلیل کمبود امکانات و یا سطح توان مالی پایین خانواده هرگز دیده و یا شکوفا نمی‌شوند و خانه‌های احسان ستاد اجرایی در این محلات با هدف توانمند سازی و کشف همین استعدادها به مردم خدمت خواهند کرد.

گفتنی است این مسابقات به همت قرارگاه تحول و توانمندسازی ستاد اجرایی، بنیاد ۱۵ خرداد، شرکت پالایش پارسیان سپهر، شرکت پتروشیمی قائد بصیر و اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

کد خبر 5819207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha