۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰

توسط خانه کتاب و ادبیات ایران؛

نخستین دوره آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان برگزار می‌شود

نخستین دوره آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان برگزار می‌شود

نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» در تیرماه توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» در تیرماه توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

ثبت نام برای عموم علاقه مندان بالای ۱۵ سال در این دوره آموزشی آزاد است. علاقمندان شعر و داستان برای ثبت‌نام در دوره آموزشی «قاصدک» می‌توانند تا ۱۲ تیرماه با مراجعه به پایگاه نقد شعر به نشانی www.naghdesher.ir و پایگاه نقد داستان به نشانی www.naghdedastan.ir بعد از ثبت‌نام اولیه، برگه ثبت‌نام این دوره را در حساب کاربری خود تکمیل و نمونه اثر ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، نمونه اثر تألیفی در بخش داستان کودک و نوجوان باید حداقل یک اثر و در بخش شعر کودک و نوجوان نیز ۳ قطعه شعر تألیفی باشد. با منتخبان از سوی معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه‌کتاب و ادبیات ایران تماس گرفته خواهد شد و برای شرکت در دوره دعوت می‌شوند. همچنین از برگزیدگان این دوره آموزشی برای حضور در دوره پیشرفته دعوت می‌شود.

در این دوره سه روزه که با حضور مدرسان صاحب‌نام حوزه شعر و داستان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد کارگاه‌هایی با محوریت مقدمات شعر و داستان کودک و نوجوان، مخاطب‌شناسی ادبیات کودک، کتاب‌شناسی کودک و نوجوان، پیرنگ و ساختار شعر و داستان کودک و نوجوان، نقد و بررسی نمونه فیلم حوزه کودک و نوجوان و غیره تدریس می‌شود.

نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» بیست‌ویکم تا بیست‌وسوم تیرماه ۱۴۰۲ در استان قم، مجتمع فرهنگی_آموزشی یاوران مهدی (عج) برگزار می‌شود.

کد خبر 5820187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha