۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶

فرماندار نیمروز:

تمام قد از برنامه های فرهنگی حمایت می کنم

تمام قد از برنامه های فرهنگی حمایت می کنم

زاهدان- فرماندار شهرستان نیمروز گفت: تمام قد در کنار تبلیغات اسلامی و برنامه‌های فرهنگی ایستاده ام و از هرگونه کمکی که لازم باشد دریغ نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین امینی راد صبح امروز دوشنبه با حضور سر زده در اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان، در دیدار با معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی این اداره کل، ضمن تبریک سالروز تأسیس این سازمان و گرامیداشت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی افزود: در حوزه شهرستان نیمروز، از تمامی فعالیت‌های این سازمان در حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی، دینی، مذهبی و وحدتی حمایت کرده و هرگونه پشتیبانی که لازم باشد را دریغ نخواهم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام با هر روشی، یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که باید در دستور کار قرار داشته باشد، افزایش و توجه به برنامه‌های فرهنگی است و بر این اساس هرگونه اقدامی که لازم باشد را در حوزه استحفاظی شهرستان نیمروز با اولویت پیگیری و به سرانجام خواهیم رساند.

توجه به خانه‌های عالم در دستور کار

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز گفت: یکی از مشکلات موجود در حوزه شهرستان نیمروز، نبود خانه عالم به میزان مورد نیاز است که لازم است با کمک دولت و همکاری و مشارکت مردم احداث خانه‌های عالم در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی افزود: نتیجه بخش بودن برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و تبلیغی، نیازمند مشارکت و همکاری عمومی مردم منطقه است و در کنار ورود دولت در این حوزه، باید مشارکت مردم را نیز مورد توجه قرار دهیم که خوشبختانه مشارکت مردم در سیستان و بلوچستان در برنامه‌های این چنینی قابل توجه و ستودنی است.

کد خبر 5820227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha