۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱

با حضور فناوران و شرکت‌های دانش بنیان؛

رویداد «روستای نوفن» در اردبیل برگزار شد

رویداد «روستای نوفن» در اردبیل برگزار شد

اردبیل_ رویداد هم‌اندیشی انتقال فناوری به کسب و کار روستایی با عنوان «روستای نوفن» با حضور فناوران و صاحبان شرکت‌های دانش‌بنیان در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این رویداد مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل حمایت‌ها و پشتیبانی مالی این صندوق را از کسب و کارهای نوآورانه یادآور شد و اظهار کرد: تلاش بر این است تا تسهیلات کم بهره به شرکت‌های دانش بنیان و متقاضیان کسب و کار روستایی با محوریت فناوری‌های نوین پرداخت شود.

فرهنگ خاطرنشان کرد: در قالب طرح روستای «نوفن» سعی می‌کنیم تا از کسب و کارهای خرد محلی که پیش از این با شعار «هر روستا یک محصول» مورد پشتیبانی قرار می‌گرفت در قالب این طرح با پرداخت تسهیلات مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

وی گفت: در استان اردبیل با همراهی شرکت‌های دانش بنیان طرح‌های اشتغالزا مورد حمایت قرار می‌گیرد و در قالب این طرح سعی می‌کنیم تا روستاییان در تولید محصولات و تقویت زنجیره ارزش مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل افزود: ما تعامل خوبی را با پارک علم و فناوری استان داریم تا طرح‌های معرفی شده مورد حمایت قرار گیرند.

در این نشست صاحبان شرکت‌های دانش بنیان و ایده‌های نوآور پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را برای اجرایی شدن طرح روستای «نوفن» مطرح کردند.

کد خبر 5821882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha