۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۳

معاون رئیس جمهور در امور مجلس:

برنامه هفتم توسعه عملیاتی است/ شهدا مایه مباهات فارس اند

برنامه هفتم توسعه عملیاتی است/ شهدا مایه مباهات فارس اند

بوانات- معاون رییس‌جمهور در امور مجلس گفت: برنامه هفتم توسعه به گونه‌ای برنامه ریزی شده که بتوان با همکاری تمامی ارکان نظام عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای بوانات استان فارس بیان کرد: در راستای ریشه کن کردن فقر مطلق باید علاوه بر تأمین ٩٠ درصد از محصولات مورد نیاز کشور، سالانه یک میلیون شغل، رشد اقتصادی هشت درصدی و کنترل رشد نقدینگی در کشور نظر رخ دهد.

حسینی اضافه کرد: می‌توان با روحیه جهادی به تمامی اهدافی که در اسناد بالادستی کشور تدوین شده است رسید این در حالی است که سستی و ضعف دسترسی به اهداف را مشکل می‌کند.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری افزود: در تسلیحات نظامی امروز به جایگاهی دست یافتیم که کشورهای بزرگ و قدرتمند دنیا می‌خواهند از ما خریداری کنند در حالی که در دوران دفاع مقدس همه تجهیزات ما وارداتی بود.

او با اشاره به ١۵ هزار شهید استان فارس در جنگ تحمیلی بیان کرد: یکی از افتخارات استان فارس تقدیم ١۵ هزار شهید به انقلاب است از این رو باید از خون آنان دفاع کرد.

وی به شهدای مدافع حرم در استان فارس و همچنین شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) اشاره کرد و افزود: با حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) چهره پلید آشوبگران مشخص شد که اینها به کسی رحم نمی‌کنند و برای آنها مهم نیست چه کسی در مقابل آن‌ها قرار دارد و به مرد، زن، کودک، باحجاب و کم حجاب توجهی نداشتند و همه را به رگبار بستند؛ اگر این آدم‌های بی رحم در قدرت قرار بگیرند چه خواهند کرد؟

معاون رئیس جمهور در خصوص سفرهای استانی رئیس جمهور نیز تصریح کرد: یکی از اهداف این سفرها بررسی میدانی مشکلات توسط ریاست جمهوری است از این رو تلاش شده تا تمامی مشکلت احصا شده و نسبت به برطرف کردن این مشکلات اقدام شود.

کد خبر 5823381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha