۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶

فرمانده انتظامی چهارباغ خبر داد؛

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در چهارباغ

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در چهارباغ

چهارباغ- فرمانده انتظامی چهارباغ از دستگیری یک سارق لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کامران چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال دستگیری یک سارق لوازم داخل خودرو در حین سرقت توسط مأموران گشت کلانتری ۱۴ ابریشم با هماهنگی مقام قضائی سارق برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی متهم با مشاهده مستندات پلیس به ۱۱ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرک مهدی آباد و محله‌های اطراف اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: در خصوص این پرونده یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه سارق برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ چراغی با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی لوازم داخل خودرو سرقتی از مخفیگاه متهمان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضائی، مالباختگان این پرونده پس از شناسایی، لوازم به سرقت رفته خود را تحویل گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه اغلب سرقت‌های صورت گرفته توسط متهم شامل خودروهای فاقد لوازم بازدارنده بوده خاطرنشان کرد: تجهیز خودروها به لوازم بازدارنده از جمله دزدگیر و قفل پدال و پارک کردن آنها در مناطقی که دوربین مداربسته وجود دارد می‌تواند از به سرقت رفتن خودروها پیشگیری کند.

کد خبر 5824509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha