۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱

رئیس کتابخانه های عمومی شفت خبر داد؛

برگزاری جشنواره اهدای کتاب در شفت

برگزاری جشنواره اهدای کتاب در شفت

شفت- رئیس کتابخانه های عمومی شفت از برگزاری جشنواره اهدای کتاب با شعار «اهدای کتاب، اهدای دانایی» به مناسبت روز قلم در این شهرستان خبر داد.

زینب عزیز پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن ۱۴ تیر، روز قلم اظهار کرد: به همین مناسبت جشنواره اهدای کتاب با شعار «اهدای کتاب، اهدای دانایی» در روز چهارشنبه ۱۴ تیر در میدان انقلاب شهر شفت از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف غنی سازی مجموعه منابع کتابخانه‌ها و دسترسی بیشتر آحاد مردم به کتاب اجرا می‌گردد و علاقمندان به شرکت در این سنت حسنه می‌توانند کتب موردعلاقه و یا خوانده شده و اهدایی خود را به این غرفه تحویل دهند.

عزیزپور ادامه داد: در همین راستا کتاب‌های خوانده شده و یا بی استفاده یا مورد پسند اهدایی از خانه‌ها به کتابخانه‌ها هدایت می‌شوند و در یک مشارکت همگانی گامی مؤثر در بهبود منابع مطالعه و فرهنگ اهدای کتاب رقم می‌خورد و در واقع همه کتاب‌ها می‌توانند مخاطبانی داشته باشند و با افزودن به منابع کتابخانه‌ای بیشتر خوانده شوند.

رئیس کتابخانه های عمومی شفت تصریح کرد: فرهیختگان، اهالی قلم و دوستداران کتاب می‌توانند در راستای غنی کردن منابع کتابخانه شهر خود با اهدای یک کتاب به این غرفه گامی برای غنای مجموعه مورد پسند کتابخانه‌ای خویش بردارند.

کد خبر 5825435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha