۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

انجام ۱۴ کیلومتر خط‌کشی در جاده‌های سلسله

انجام ۱۴ کیلومتر خط‌کشی در جاده‌های سلسله

خرم‌آباد - رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلسله از انجام ۱۴ کیلومتر خط‌کشی در جاده‌های این شهرستان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید مالمیر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سه‌ماهه نخست سال با تلاش شبانه‌روزی همکاران و در هماهنگی با ادارات ستادی مربوطه، لکه‌گیری به میزان ۱۰۰ تن، نصب علائم ایمنی و هشداری به تعداد هزار ۷۶۰ عدد و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز با ایجاد هره خاکی صورت‌گرفته است.

وی ادامه داد: انجام ۱۰ کیلومتر شانه‌زنی راه‌های اصلی و فرعی، نصب دو چراغ چشمک‌زن، ۱۴۰ کیلومتر خط‌کشی راه‌های اصلی و فرعی، نصب هزار و ۷۰۰ متر نیوجرسی، ایجاد راه دسترسی موقت راه روستایی «چم تکله»، تعریض جاده روستایی «شینه» به «ده سرخ» به طول ۵۰۰ متر، و زیر سازی محور «کهمان» به طول یک کیلومتر را از دیگر خدمات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلسله در سال جاری عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سلسله به دیگر اقدامات انجام شده این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد ۲۵۰ کیلومتر کانال و قنو، لایروبی دهانه پل‌ها در محورها به طور مستمر، ۴۰ کیلومتر تیغ‌زنی و تسطیح راه‌های شنی روستایی و احداث راه بین دو روستای «کهمان» بالا و پایین به طول ۵۰۰ متر نیز صورت‌گرفته است.

مالمیر، تصریح کرد: به طور مستمر و روزانه گشت‌های راهداری در محورهای این شهرستان انجام می‌شود، همچنین در سه‌ماهه نخست سال با ۱۵ مورد با متجاوزین حریم راه برخورد شده است.

کد خبر 5826139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha