۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹

فرماندار آران و بیدگل خبر داد؛

اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه ویژه عید غدیر در شهرستان آران و بیدگل

اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه ویژه عید غدیر در شهرستان آران و بیدگل

کاشان - فرماندار آران و بیدگل از اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه ویژه عید غدیر در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: رویکرد برنامه‌های غدیر علنی و آشکار برگزار کردن شادیانه‌ها در جامعه و کشاندن این سنت پاسداشت غدیر به سطح جامعه است.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی ما تبیین این عید بزرگ مسلمین است، ابراز داشت: بیش از ۱۶۰ عنوان برنامه همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم در شهرستان آران و بیدگل اجرا می‌شود.

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: کاروان‌های شادی، مسابقات فرهنگی، ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی، همایش و شادیانه، اطعام غدیر، شب شعر و غیره از مهم‌ترین برنامه‌های ویژه دهه ولایت و عید غدیر است.

وی همچنین از برپایی جشن بزرگ عید غدیر در شهرستان آران و بیدگل خبر داد و گفت: این جشن در دو مسیر مجزا با حضور پرشور و گسترده مردم این شهر برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به مسیر اول برگزاری این مراسم گفت: سرآغاز این مسیر از میدان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل آغاز و به طرف حرم محمد هلال ابن علی علیه السلام ختم می‌شود.

وی همچنین با اشاره به مسیر دوم این برنامه افزود: امامزاده باب المراد علیه السلام آران و بیدگل نقطه شروع مسیر دوم این برنامه است و امامزاده هاشم ابن علی علیه السلام هم این مسیر به پایان می‌رسد.

کد خبر 5826426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha