۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۲

طی مراسمی؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان معرفی شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان معرفی شد

زاهدان- مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در مراسمی با حضور قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، معاون امور استان‌های تبلیغات اسلامی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و خانواده معظم شهدای تبلیغی برگزار شد.

اصل جهاد تبیین به عنوان یک فریضه قرآنی مشهود است

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم گفت: اصل جهاد تبیین به عنوان یک فریضه قرآنی مشهود است چرا که پروردگار قرآن را بر پیامبر نازل کرد که بر مردم تبیین کند پس وظیفه ما تبیین است.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی مکلف به سازماندهی تبلیغ و تبیین است، افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دو ارگان برای حفظ و حراست و پیشبرد اهداف انقلاب توسط امام تأسیس شد که سازمان تبلیغات اسلامی یکی از آنها است.

وی با بیان اینکه عقلانیت انقلابی و ایمان همراه با صبر، راه برون رفت از شرایط کنونی کشور است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های کشور بدون شک حضور علما و روحانیون است.

ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمن با جهاد تبیین

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بنا است جان خود را در مسیر تبیین اسلام ناب تقدیم و در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان همچون گذشته با صلابت ایستادگی کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی جهانشاهی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی عهد بسته که خانه مردم باشد از این حیث دست یاری به سمت همه شما که در عرصه فرهنگی کار می‌کنید دراز کرده تا در توسعه و آبادانی استان بیش از پیش گام برداریم.

مردم سیستان و بلوچستان همیشه پای انقلاب ثابت قدم بوده‌اند

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بیان کرد: مردم این استان در تمامی صحنه‌ها نشان دادند پای انقلاب و نظام ثابت قدم هستند، تمام تلاش ما در این مدت گام برداشتن به سوی تعامل و ارتباط با تمامی اقشار استان بوده است

باقربیک تبریزی ادامه داد: هیئتی‌ها، ذاکرین و افراد بلوچ که در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های استان هستند همه جزو سرمایه‌های نظام و انقلاب بوده و فدایی‌های رهبر معظم انقلاب هستند باید این سرمایه‌ها حفظ، تقویت و حمایت شوند.

علما و روحانیون پرچمدار جهاد تبیین هستند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های «حجت الاسلام و المسلمین باقربیک تبریزی» در استان، گفت: نگاه وی در مدت فعالیتشان در راستای تقویت وحدت و انسجام و همدلی بود.

رضا شریفی افزود: علما و روحانیون پرچمدار جهاد تبیین هستند، مردم استان سیستان و بلوچستان سال‌های زیادی در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند که این نمایانگر وحدت بی‌نظیر آنها است و نشان می‌دهد که باید هر چه بیشتر و بهتر به این مردم خدمت کرد.

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در استان برای توسعه و پیشرفت منطقه ایجاد شده است، افزود: مردم سیستان و بلوچستان به همگان نشان دادند که مردمانی با بصیرت و موقعیت شناس هستند و این را در عمل ثابت کردند اما حالا نوبت ماست که بهترین خدمات را به این مردم ارائه دهیم.

وی گفت: باید بیش از هر زمان دیگری در کنار هم، همدل، همزبان صرف نظر از اختلاف سلیقه‌ها در راستای رشد و تعالی منطقه اقدام کنید.

کد خبر 5826647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      0 0
      خداقوت