۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۶

دادستان جدید آبادان معارفه شد

دادستان جدید آبادان معارفه شد

آبادان- دادستان جدید آبادان با حضور رئیس کل دادگستری خوزستان معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز دوشنبه آئین معارفه دادستان جدید آبادان با حضور رئیس کل دادگستری خوزستان و سایر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان در این مراسم تاکید کرد: دادستان با توجه به وظایف و تکالیفی که در قبال جامعه و مردم از جمله احیا حقوق عامه، برخورد با متجاوزان به حقوق جامعه، صیانت از بیت‌المال دارد باید از جنبه‌های مختلف وظیفه خود را در فرایند رسیدگی از جهت تعقیب و برخورد با مجرمان به خوبی انجام دهد.

علی دهقانی افزود: دادستان با رعایت حقوق مردم و جامعه باید در راستای برخورد قاطع و اثرگذار با کسانی که مخلان نظم عمومی و مخدوش کنندگان امنیت روانی جامعه هستند، تلاش کند.

«روح الله زندی» دادستان جدید آبادان در این مراسم بیان کرد: مبارزه با فساد اصلی‌ترین وظیفه دادستان است به ویژه احیای حقوق عامه و ما در برخورد با تمام مواردی که به نحوی امنیت مردم را خدشه‌دار می‌کند هیچ خط قرمزی نداریم و در پیشگیری از وقوع جرم همه تلاش و توانمان را به کار می‌بندیم.

وی گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با مسئولان ادارات گفت‌وگو می‌کنیم و همه مسئولان مکلف به انجام وظایف خود در قبال مردم و جامعه خواهند شد.

کد خبر 5826671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین علی نژاد IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      5 1
      شیر مادری که خوردی حلال حلال حلال احسنت به پدر و مادری که چنین جوانی را به جامعه به این گونه تربیت اموختن شکر الله آرزوی موفقیت و صبر و سلامتی برای شما و خانواده محترمتان دارم خدا به شما عمر با عزت بده 🤲 تشکر ویژه🙏