۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مسابقات«طب رزم» برای حضور در جنگ های فرامنطقه ای طراحی شده است

مسابقات«طب رزم» برای حضور در جنگ های فرامنطقه ای طراحی شده است

کازرون-معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در راستای آمادگی یگان و تیپ های نیروی زمینی سپاه برای حضور در جنگ های فرامنطقه ای مسابقات «طب رزم» طراحی و اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس نیل‌فروشان ظهر سه شنبه در پایان مسابقات طب رزم بیان کرد: مسابقه «طب رزم» در راستای آمادگی نیروهای سپاه در جنگ‌های فرامنطقه‌ای طراحی شده و زنجیره بهداشت، امداد، انتقال و درمان به صورت پیشرفته در این مسابقات در نظر گرفته شده است.

نیل فروشان اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های بارز این مسابقات تحول عظیم و جدی در زنجیره سلامت، امداد، انتقال و درمان است به گونه‌ای که بسیاری از خدمات درمانی پیش از انتقال به بیمارستان‌های شهری به مجروحان ارائه می‌شود.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مسابقات طب رزم متناسب با تحولات صحنه رزم و دکترین رزم نیروی زمینی سپاه در یک جنگ فرامنطقه‌ای طراحی شده است.

نیل‌فروشان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تمام یگان‌های نیروی زمینی سپاه در برنامه سالانه و پنج ساله خود طرح‌های توسعه محور را در دستور کار قرار داده اند بیان کرد: یکی از مؤلفه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسعه و استفاده از فناوری‌های نو و دانش‌های به روز در طراحی تسلیحات جنگی است.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سازمان تحقیقات نیروی زمینی سپاه رشد فزاینده‌ای طی سال‌های اخیر داشته و متناسب با تکنولوژی روز، تجهیزات بسیار خوب پهپادی و موشک‌های ضد زرهی داشته است.

کد خبر 5827559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha