۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴

رئیس کمیته امداد آمل خبر داد؛

کمک ۱۸ میلیارد تومانی خیران به ایتام در آمل

کمک ۱۸ میلیارد تومانی خیران به ایتام در آمل

ساری- رئیس کمیته امداد آمل از کمک ۱۸ میلیارد تومانی خیران و حامیان به فرزندان معنوی و ایتام در شهرستان خبر داد و گفت: سه هزار و ۹۰۰ نفر حامی از فرزندان حمایت می کنند.

حبیب اله قلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سوی حامیان برای این فرزندان معنوی خود اهدا شده است که مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نقد به حساب مستقیم فرزندان و مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان در سر فصل‌های درمانی، جهیزیه، فرهنگی، لوازم ضروری منزل از سوی حامیان اهدا شده است.

وی افزود: هفت هزار و ۲۵۰ خانوار در آمل تحت حمایت کمیته امداد قرار دارد که از این خانواده‌ها ۹۲۱ نفر از فرزندان ایتام و محسنین هستند که سه هزار و ۹۲۱ نفر حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد :۱۰۰ میلیون تومان نقدی و سه رأس گوسفند در عید سعید قربان، از طرف حامیان برای فرزندان معنوی خود اهدا شده است.

قلی پور تاکید کرد: خیران عزیز در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به آدرس ekram.emdad.ir اقدام نمایند .

رئیس کمیته امداد شهرستان آمل افزود: خیران، حامیان و افراد نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی در بخش‌های مختلف از جمله معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، قرض ماندگار، سپرده گذاری، تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و… به کمیته امداد تحویل داده، تا در اسرع وقت در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.

کد خبر 5828043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha