۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳

در قالب یک‌اطلاعیه اعلام شد؛

کتابخانه ملی پارکینگ مخصوص اعضا ندارد

کتابخانه ملی پارکینگ مخصوص اعضا ندارد

سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران پس از انتشار خبری در فضای مجازی درباره سرقت از خودروها در پارکینگ کتابخانه ملی با تکذیب این خبر اعلام کرد این سازمان پارکینگی مخصوص اعضای کتابخانه ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران پس از انتشار خبری در فضای مجازی درباره سرقت از خودروها در پارکینگ کتابخانه ملی با تکذیب این خبر توضیحاتی ارائه کرده است.

در اطلاعیه مربوط به این‌ماجرا چنین آمده است:

پس از انتشار خبر مبنی بر سرقت از خودروهای شخصی در خیابان‌های اطراف کتابخانه ملی و بیان این مطلب که این دزدی‌ها در پارکینگ این سازمان انجام شده‌؛ جهت روشن شدن موضوع و رفع شبهات به استحضار افکار عمومی می‌رساند سازمان اسناد و کتابخانه ملی پارکینگ مخصوص اعضای کتابخانه ندارد و محل توقف ماشین‌ها که در بلوارهای شهری و معابر عمومی قرار دارد و مانند دیگر خیابان‌های عمومی شهر تهران می‌باشد و سازمان اسناد و کتابخانه ملی اختیاری در خصوص این بلوار و معابر عمومی ندارد.

البته با عنایت به دغدغه اعضا محترم کتابخانه ملی، در سنوات گذشته مکاتباتی با مسئولان انتظامی در خصوص ایجاد ایستگاه‌های پلیس در مجاورت کتابخانه انجام شده است.

مدیریت منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد، از سال گذشته احداث پارکینگ عمومی که در ضلع شمالی ساختمان کتابخانه ملی قرار دارد را آغاز کرده و عملیات عمرانی آن پس از سال‌ها وقفه با پیگیری سازمان اسناد و کتابخانه ملی و مدیریت منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد هم‌کنون در حال پیگیری است.

کد خبر 5828091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha