۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۸

فرماندار گناوه:

مدیران شهرستان گناوه پیگیر جذب اعتبارات باشند

مدیران شهرستان گناوه پیگیر جذب اعتبارات باشند

گناوه- فرماندار گناوه گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه از طریق مدیران کل در استان برای جذب اعتبارات، بودجه و توافقنامه‌ها پیگیری و دقت و نظارت کامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری چهارشنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان گناوه اظهار داشت: محور اصلی توزیع بودجه‌های امسال در شهرستان گناوه، بهداشت و سلامت، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و کارهای فرهنگی است تا بتوان در همه زمینه‌ها پیگیری لازم را انجام داد.

فرماندار گناوه افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه پیگیری لازم را طریق مدیران کل دستگاه‌های مربوطه داشته باشند و در جذب اعتبارات، بودجه و توافقنامه‌ها دقت و نظارت کامل و کافی داشته باشند.

وی ادامه داد: گزارش عملکردها و اقدامات انجام شده در سطح شهرستان از سال گذشته تا امسال و پروژه‌هایی که تکمیل، در حال انجام و تعدادی نیز در هفته دولت و دهه فجر افتتاح خواهد شد به مردم گزارش و اطلاع رسانی شود.

مدیران شهرستان گناوه پیگیر جذب اعتبارات باشند

وی یادآور شد: مدیران کل استانی در جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های استان و شهرستان گناوه تلاش مضاعف داشته باشند.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: چشم انداز بزرگی در اتمام جاده ساحلی در مسیر روستای متصل به شهر گناوه در نظر گرفته شده که روستاهای گردشگری را به شهر گناوه متصل می‌کند و اعتباراتی برای تکمیل آن در اولویت باشد.

وی اضافه کرد: مشکلات درمان و رفع نیازمندی‌های اصلی این حوزه و تجهیزات بیمارستان و دستگاه‌های مورد نیاز مردم و نوسازی جاده ورودی بیمارستان در اولویت مدیران دستگاه‌های مربوطه باشد.

فرماندار گناوه گفت: از همه مدیران استانی به ویژه استاندار و سایر مدیرانی که برای پیشرفت و آبادانی استان و شهرستان تلاش و کمک می‌کنند تقدیر می‌شود.

کد خبر 5828593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha