۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۹:۲۷

شهردار بوشهر:

پروژه‌های شهری بوشهر با پیوست فرهنگی و اجتماعی همراه می‌شوند

پروژه‌های شهری بوشهر با پیوست فرهنگی و اجتماعی همراه می‌شوند

بوشهر - شهردار بوشهر گفت: پروژه‌های عمران شهری بوشهر با پیوست فرهنگی و اجتماعی همراه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری چهارشنبه‌شب در همایش بزرگداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در بوشهر اظهار داشت: برخی از قوانین مربوط به شهرداری‌ها مربوط به ۵۰ تا ۶۰ سال پیش است و با توجه به تغییر شرایط اصلاح این قوانین از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مهمترین خواسته شهرداران است.

وی اضافه کرد: با اصلاح قوانین کهنه، بسیاری از مشکلات مردم به واسطه این تغییر برطرف می‌شود. همچنین فرایندهای کاری باید به‌گونه‌ای تعریف شود که مردم پشت بروکراسی اداری قرار نگیرند.

حیدری همچنین با اشاره به درآمدهای پایدار که در مجلس شورای اسلامی به آن پرداخته شده، اضافه کرد: بحث درآمدهای پایدار بایستی از سوی وزارتخانه‌ها به مدیران استانی ابلاغ شود و تنها نباید در آرشیو باقی بماند.

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: امروز تبیین دستاوردها و خدمات نظام تحت عنوان جهاد تبیین به‌عنوان واجب عینی مطرح شده و عمده دلیل آن نیز تلاش بی‌وقفه دشمن در سیاه‌نمایی علیه کارهای ارزشمند نظام است.

حفاظت از حقوق مردم

وی تاکید کرد: در این شرایط بیان عملکرد ارزشمند مدیران در بدترین شرایط اقتصادی ممکن، ضروری است تا مردم بدانند فرزندان آنها تاکنون چه گام‌های مهم و اساسی در زمینه پیشرفت و توسعه برداشته‌اند.

حیدری اظهار کرد: اعتمادسازی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی ضروری است و باید به‌گونه‌ای اقدام شود که مردم نسبت به انقلاب خوشبین باشند.

وی گفت: هرچه این اعتماد سازی بیشتر شود مردم نسبت به انقلاب، نظام و دستاوردهای بزرگی که شکل می‌گیرد پایبندتر و وفادارتر می‌شوند.

شهردار بوشهر همچنین با تاکید بر حفاظت از حقوق مردم افزود: مردم بر گردن ما حق بسیار دارند و باید با برنامه در تمام عرصه‌ها برای رفع نیازهای مردم وارد عمل شد. به همین دلیل در انجام هر کار و پروژه‌ای باید پیوست عمرانی و اجتماعی آن لحاظ شود.

حیدری تاکید کرد: اگر پروژه عمرانی بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی اجرا شود به‌طور قطع کار دچار نقصان است و به‌خوبی انجام نمی‌شود.

کد خبر 5828947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha