۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

کشف سوخت قاچاق در سامان

کشف سوخت قاچاق در سامان

شهرکرد- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۲۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان سامان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار منوچهر امان الهی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با محوریت فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان برابر اخبار واصله مبنی بر نگهداری و قاچاق فرآورده‌های نفتی در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان سامان، موضوع را مورد بررسی قرار دادند و طی هماهنگی با نماینده شرکت نفت شهرستان سامان و اخذ مجوز قضائی از شرکت مذکور بازرسی به عمل آمد.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این شرکت، ۲۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه بی امان با قاچاق کالا، مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستور العمل ها و ابلاغیه‌های صادره به صورت کاملاً فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5828989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین شرافت IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      0 0
      خوب اخه این همه حجم سوخت قاچاق از کجا میاد از پمپ بنزین و جایگاه های سوخت که نمیشه این همه سوخت را جمع اوری کرد منشا این قاچاق کجاست اینا از منبع دارند برمیدارند و قاچاق میکنند کله مار را بایس له کرد ،