۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

تامین اعتبار ۳۰۰ میلیاردی آسفالت جاده‌های روستایی بخش رخ و کدکن

تامین اعتبار ۳۰۰ میلیاردی آسفالت جاده‌های روستایی بخش رخ و کدکن

تربت حیدریه - نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار ۳۰۰ میلیاردی آسفالت جاده‌های روستایی بخش رخ و کدکن تربت حیدریه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زنگنه صبح چهارشنبه در دیدار با اهالی بخش رخ اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر و در راستای تحقق مصوبات دهگردشی با پیگیری‌های انجام شده؛ با دستور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال جهت آسفالت ۲۰ کیلومتر جاده بین روستایی تأمین اعتبار و ابلاغ شد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: از این رو محور رباط- سنگ به اسدآباد و محور نسر به زرکک در بخش رخ و محور کدکن به اسفیز و دافی و محور کدکن به تلخ بخش به میزان ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها از اعتبارات امسال با عنوان روکش آسفالت و ایمن سازی راه‌های اصلی و فرعی غیر شریانی تأمین شد و آگهی مناقصه اجرای این پروژه‌ها در روزهای آینده جهت انتخاب پیمانکار منتشر می‌شود.

به گفته زنگنه، عملیات اجرای آسفالت محورهای روستاهای قشررباط-محمودآباد، پاگدار، غنچی و حصار جلال بخش رخ تربت حیدریه که مصوبه سفر نایب رئیس مجلس به منطقه در سال گذشته بود، ۱۰ روز آینده توسط پیمانکاران مربوطه آغاز خواهد شد.

کد خبر 5829060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha