سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی:

شکست در قاموس ما جایی ندارد

شکست در قاموس ما جایی ندارد

سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد مقاومت در کرانه باختری و جنین هرگز در برابر دشمن متحمل شکست نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوحمزه سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد مقاومت در کرانه باختری و جنین هرگز در برابر دشمن متحمل شکست نخواهد شد چرا که به حقانیت مساله فلسطین و پروژه جهادی خود ایمان دارند.

ابوحمزه با انتشار یک فایل ویدئویی به دنبال پیروزی رزمندگان گردان جنین در اردوگاه جنین اعلام کرد: انقلاب مقاومت در کرانه باختری و تمام فلسطین هرگز شکست نمی‌خورد و تمام کوچه‌ها و خیابان‌ها در آینده نزدیک به محل درگیری و جنگ تبدیل می‌شود و تا زمانی که ارتش و اشغالگران در سرزمین ما حضور داشته باشند ثبات و آرامش محقق نخواهد شد.

وی افزود نیروهای مقاومت و قهرمانان ما در کرانه باختری تنها نبوده و در عرصه‌های مختلف از داخل و خارج فلسطین حمایت می‌شوند. دشمن برای ایجاد بازدارندگی وارد این نبرد شد اما با ناامیدی و شکست در برابر رزمندگان مقاومت از این منطقه خارج شد.

ابوحمزه ادامه داد دشمن با تمام ابزارهای هوایی و زمینی و نیروهای ویژه خود در برابر دلیران مقاومت در گردان جنین ظاهر شده اما آنها حماسه جدید خلق کردند. اردوگاه جنین مقاومت جدیدی از خود نشان داده و توانست در برابر این موج مقاومت کند و قهرمانان ما با آتش خود اراده ملت فلسطین که با تسلیم مخالف هستند را نشان دادند.

وی تاکید کرد: ما از فرزندان ملت فلسطین در تمام عرصه‌ها به ویژه در جنین و اردوگاه قهرمان آن قدردانی می‌کنیم و به آنها اعلام می‌نماییم که این پیروزی با مقاومت آنها و همچنین تاکید آنان بر مساله فلسطین و پروژه مقاومت و جهاد محقق گردید، همچنین از تمام گروه‌های مقاومت و محور مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنیم.

العاروری: اشغالگران با شکست و خفت از جنین خارج شدند

از سوی دیگر صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد اشغالگران با شکست و خفت از جنین خارج شده و مقاومت در کرانه باختری در حال رشد و شکوفایی است. اردوگاه جنین در تقابل با اشغالگران نوع جدید از اراده و ایستادگی ملت فلسطین را به نمایش گذاشته است.

وی تاکید کرد: اشغالگران اگر بخواهند آنچه در نوار غزه انجام دادند را در کرانه باختری نیز پیاده کنند نتیجه‌ای جز ریشه کن شدن آنها در پی نخواهد داشت چرا که ملت فلسطین به حقانیت مطالبات خود ایمان داشته و می‌دانند که گزینه‌ای جز مقاومت در برابر آنها وجود ندارد.

این عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه داد نبرد جنین نمونه‌ای است که بیانگر آن است که فرصت اخراج اشغالگران از کرانه باختری در مقابل ما قرار داشته و این در صورتی است که تمام نقاط این منطقه وارد درگیری با دشمن شود.

العاروری از جوانان کرانه باختری خواست در این مرحله با هدف قرار دادن روند شهرک سازی و اشغالگری در تمام کرانه باختری تاثیرگذاری خود در این منطقه را حفظ کنند.

معاون دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: ملت‌ها تا زمانی که اراده و آمادگی برای فداکاری دارند شکست نمی‌خورند و تمام نبردهای استعمارگران و اشغالگران با ملت‌ها در نهایت به شکست این قدرت‌ها منتهی شده است. اشغالگران جنایات زیادی در لبنان مرتکب شدند اما در نهایت مقاومت آنها را از این کشور اخراج کرد.

کد خبر 5829341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha