۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶

با حمایت بنیاد علوی؛

پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» در اردبیل در حال برگزاری است

پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» در اردبیل در حال برگزاری است

اردبیل-همیار بنیاد علوی در استان اردبیل گفت:پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» با حمایت بنیاد علوی و مشارکت گروه های جهادی و مردمی استان اردبیل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اصلانی زاویه ظهر جمعه در بازدید از آشپزخانه‌های پویش در اردبیل اظهار کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم، پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» با حمایت بنیاد علوی و با مشارکت و همکاری گروه‌های جهادی و مردمی در سراسر استان اردبیل در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این پویش، بنیاد علوی از ۸۷ گروه جهادی و مردمی در سطح استان حمایت کرده است، گفت: این گروه‌های جهادی اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان می‌کنند.

همیار بنیاد علوی در استان اردبیل تصریح کرد: هدف از برگزاری این پویش سراسری‌، اطعام نیازمندان در عید سعید غدیر خم و احیای سنت فراموش شده اطعام در غدیر است که با استقبال خوب گروه‌های جهادی و مردمی مواجه شده است.

اصلانی زاویه خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت، ۸۰ نفر از دانش آموزان زیارت اولی شهرستان کوثر نیز با حمایت بنیاد علوی و مشارکت نهاد پیشرفت و آبادانی، بسیج سازندگی و آموزش و پرورش اعزام مشهد مقدس شدند و از برنامه‌های فرهنگی و زیارتی پیش بینی شده استفاده کردند.

وی از برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی با محوریت مردم در مناطق هدف به همت نهادهای پیشرفت و آبادانی استان در روز عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی با حمایت بنیاد علوی و مشارکت نهاد پیشرفت و آبادانی و اداره بهزیستی و گروه‌های جهادی شهرستان مشگین شهر در بین ولی نعمتان توزیع شد.

کد خبر 5830114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha