۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۹

طی نشستی با استاندار کردستان مطرح شد؛

حمایت گروه های انقلابی از خدمات دولتمردان در کردستان

حمایت گروه های انقلابی از خدمات دولتمردان در کردستان

سنندج - جمعی از نمایندگان گروه های انقلابی در کردستان در نشستی با استاندار کردستان از تلاش ها و خدمات دولتمردان در استان حمایت کرده و بر تقویت مشارکت مردمی در امور تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز تعدادی از نمایندگان گروه‌های انقلابی و احزاب اصولگرا با استاندار کردستان دیدار کردند و به تشریح دغدغه‌های مردمی نسبت به عملکرد دولتمردان در دولت سیزدهم پرداختند.

نمایندگان گروه‌های انقلابی در این جلسه خطاب به استاندار کردستان اعلام کردند که برای سربلندی نظام اسلامی آماده هرگونه جانفشانی هستند و استاندار و مدیران ارشد استان باید نسبت به نیروهای انقلابی نگاهی ویژه داشته باشند.

عباس حسین پناهی رئیس جمعیت نیروهای انقلابی استان کردستان در این نشست اظهار داشت: بسیاری از نیروهای انقلابی همچنان در انتظار این مهم هستند که مدیران ارشد استان از نظرات و توانمندی‌های نیروهای انقلابی و دلسوزان توسعه کردستان بهره بگیرند.

وی افزود: انتظار داریم که استاندار کردستان و معاونین وی زمینه مشارکت و نقش آفرینی نیروهای نخبه انقلابی را فراهم کنند.

ضعف دولت در اطلاع رسانی خدمات و تلاش‌ها، حمایت ضعیف از نیروهای انقلابی، ضعف تعدادی از مدیران و کم توجهی به توانمندی نیروهای نخبه انقلابی از دیگر مباحثی بود که نیروهای انقلابی در این جلسه با استاندار کردستان در میان گذاشتند.

حمایت گروه های انقلابی از خدمات دولتمردان در کردستان

استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: امیدواریم نشست‌های بعدی را هم با نیروهای انقلابی داشته باشیم و این نشست‌های مشورتی تداوم داشته باشد.

اسماعیل زارعی‌کوشا از پیشنهادات و انتقادات نیروهای انقلابی استقبال کرد و گفت: ما نیز از عملکردمان نقد داریم و اعتقاد داریم که خیلی بیشتر از این باید از نیروهای انقلابی بهره بگیریم.

وی افزود: علاقه و آمادگی داریم که این جمع در جلسات متعدد مشورتی یاری گر دولتمردان باشد و گلایه‌های شما را با جان و دل می خریم.

استاندار کردستان تصریح کرد: باید شناخت ما از همدیگر بیشتر شود چرا که مسیر انقلاب خستگی و ضعف نمی‌شناسد.

زارعی کوشا اذعان کرد: متأسفانه اطلاع رسانی ما از خدمات دولت ضعیف بوده و این انتقاد را کاملاً می‌پذیریم.

وی افزود: امروز در بسیاری حوزه‌ها دولت ورود کرده است و امسال قریب به ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه را برای افتتاح و بهره برداری آماده می‌کنیم.

زارعی کوشا تصریح کرد: وجه تمایز ولایت مداری به شیعه و سنی نیست و باید ما زیر پرچم ولایت و در جبهه حق باشیم.

کد خبر 5831226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha