۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۰

در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

برگزاری نخستین کمیسیون پزشکی درصد ترومای جانبازان در خوزستان

برگزاری نخستین کمیسیون پزشکی درصد ترومای جانبازان در خوزستان

اهواز - اولین کمیسیون پزشکی سال ۱۴۰۲همراه باشعبه تخصصی تیر، ترکش و تروما با حضور پزشکان جراح و کارکنان بنیاد ستاد مرکز در خوزستان تشکیل شد.

حسن نورانی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطر تمامی شهدا و ایثارگران از برگزاری نخستین کمیسیون پزشکی درصد تیر، ترکش و تروما جانبازان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: در راستای رسیدگی به آسیب‌های مرتبط به جراحت جنگی جانبازان معزز نخستین کمیسیون پزشکی درصد تیر، ترکش و تروما و حق پرستاری حضوری در سال ۱۴۰۲ طی دو روز در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو اهواز برگزار و به وضعیت ۳۲۰ پرونده مورد بررسی حضوری قرار گرفت

وی در ادامه عنوان کرد: جانبازان و ایثارگران مناطق یک و دو و همچنین دیگر شهرستان‌های استان خوزستان با حضور در کمیسیون تیر، ترکش و تروما به صورت تخصصی و جداگانه به همراه اصل پرونده جانبازی و مدارک درمانی توسط تیم پزشکان که از سوی مرکز کمیسیون پزشکی به استان خوزستان سفر کرده بودند. مورد معاینه و بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تصریح کرد: نتیجه بررسی پرونده کمیسیون از طریق پیامک به ایثارگران اطلاع رسانی می‌شود.

نورانی عنوان کرد: ان‌شاءالله تا پایان سال کمیسیون‌های ترکیبی و تخصصی طبق برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: امسال برای حق پرستاری خانواده یک مرحله کمیسیون به تعداد ۲۰۰ پرونده و مرحله بعدی نیز در حال برنامه‌ریزی است؛ همچنین کمیسیون پزشکی درصد جانبازی برای ۲۵۰ نفر و کمیسیون حق پرستاری جانبازان نیز برای ۷۰ نفر برگزار شد.

کد خبر 5831277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha