۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴

کارشناس امور قرآنی مشگین شهر:

۲۶۴ داوطلب تربیت معلم قرآنی در مشگین شهر با یکدیگر رقابت کردند

۲۶۴ داوطلب تربیت معلم قرآنی در مشگین شهر با یکدیگر رقابت کردند

مشگین شهر - کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین شهر گفت: با حضور ۲۶۴ نفر شرکت کننده دوره تربیت معلم قرآنی در مشگین شهر برگزار شد.

حجت الاسلام اسلام سودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح علمی و آموزشی مربیان قرآن آزمون دوره تربیت معلم قرآنی در رشته روخوانی و روانخوانی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون با هدف گسترش آموزه‌های دینی و معرفتی و با مجوز سازمان دارالقرآن کشور و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره به همت خانه قرآنی شهید آرمان علیوردی و با همکاری دانشگاه پیام نور مرکز مشگین‌شهر انجام شد.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین‌شهر از رقابت ۲۶۴ نفر از داوطلبان و چهره‌های قرآنی و شاخص در دوره تربیت معلم قرآنی خبر داد و بیان کرد: هدف از این دوره ارتقای سطح علمی و کیفی و آموزش دانش آموختگان قرآنی است.

حجت‌الاسلام سودی با تاکید بر اینکه با برگزاری این دوره‌ها دانش آموختگان را در کادرسازی و در راستای آموزه‌های قرآنی تقویت می‌کنیم، گفت: داوطلبان بعد از پذیرش برای اقدامات تعلیم و تربیت و ورود به بدنه آموزش و پرورش و به کارگیری در سطوح مختلف قرآنی از جمله آموزش و تربیت فرزندان قرآنی وارد عرصه آموزش می‌شوند.

کد خبر 5831596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha