۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱

امام جمعه فردیس تأکید کرد؛

لزوم برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب توسط اصناف فردیس

لزوم برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب توسط اصناف فردیس

فردیس- امام جمعه فردیس گفت: یکی از اولویت‌های اصناف شهرستان باید برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و ارائه محصولات اسلامی ایرانی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از اتاق اصناف شهرستان فردیس اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصناف شهرستان باید برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و ارائه محصولات اسلامی ایرانی باشد.

وی بیان کرد: گاهی باید از درآمد خود بگذریم تا بتوانیم به مردم خدمت ارائه کنیم، برای مثال ما از رقبات مسجد المهدی (عج) کمتر اجاره دریافت می‌کنیم، چرا که به مردم خدمات خوبی ارائه می‌دهند، اصناف هم باید به همین وضعیت باشد.

امام جمعه فردیس با اشاره به لزوم افتتاح یک فروشگاه دائمی عفاف و حجاب تصریح کرد: اینکه این نمایشگاه باید هر چه سریع‌تر افتتاح شود بر هیچکس پوشیده نیست اما اینکه مکان و خدمات آن چگونه باشد بر عهده خود شما است که باید با همفکری نهادهای ذی‌ربط نسبت به این امر اهتمام بورزید.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فردیس متذکر شد: ماه‌های گذشته دیدارهایی با اصناف برگزار می‌نمودیم که نتایج خوبی به همراه داشت، باید دغدغه‌های مردم را بشنویم تا صدای آنها به کف خیابان کشیده نشود، به زودی این جلسات مجدد را دایر می‌کنیم.

کد خبر 5832056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha