تحولات فلسطین؛

بازداشت زن فلسطینی زخمی به دست نظامیان صهیونیست+فیلم

بازداشت زن فلسطینی زخمی به دست نظامیان صهیونیست+فیلم

منابع عبری زبان از انجام عملیات مقاومتی در سلفیت در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، فلسطینیان دو عملیات مقاومتی را در قدس و نزدیکی سلفیت در کرانه باختری به اجرا گذاشته‌اند و هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفته‌اند.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک جوان فلسطینی به سمت پست نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی سلفیت در شمال کرانه باختری آتش گشوده است.

همچنین رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی یک زن فلسطینی را در قدس به زعم اجرای عملیات مقاومتی با استفاده از چاقو، هدف تیراندازی قرار داده و زخمی کرده‌اند.

این نظامیان زن فلسطینی را هدف قرار زخمی کردند و سپس او را بازداشت کردند.

از سوی دیگر، منابع محلی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به شهرک طور در شرق قدس اشغالی، محمود ابوسبیتان جوان فلسطینی اهل قدس را بازداشت کردند. صهیونیست‌ها بیمارستان خیریه این منطقه را نیز مورد یورش قرار دادند.

هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین نیز گزارش داد که مقامات صهیونیست، بازداشت چهار شهروند فلسطینی اهل قدس را تمدید کرده‌اند.

خبر دیگر آن‌که شهرک‌نشینان صهیونیست بخش‌هایی از اراضی فلسطینیان در نزدیکی روستای لبن شرقی، در جنوب نابلس را به آتش کشیده‌اند.

یعقوب عویس، رئیس شورای روستای لبن شرقی اعلام کرد که چندین شهرک‌نشین صهیونیست نسبت به سوزاندن بخش‌هایی از زمین‌های زراعی و ده‌ها درخت زیتون در این منطقه اقدام کرده‌اند. وی افزود: اهالی روستا با کمک نیروهای آتش‌نشانی توانستند اراضی آتش‌گرفته را خاموش کنند.

عویس از مؤسسات بین‌المللی و حقوقی خواست که جهت جلوگیری از تعرض‌های مکرر شهرک‌نشینان صهیونیست به این روستا، دارایی‌های شهروندان فلسطینی و اراضی زراعی آنان اقدام فوری انجام بدهند.

کد خبر 5832159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha