۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۹:۰۸

در راستای افزایش امنیت اجتماعی؛

۴۱ دستگاه موتورسیکلت در خراسان شمالی توقیف شد

۴۱ دستگاه موتورسیکلت در خراسان شمالی توقیف شد

بجنورد- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از اجرای ۳ روزه طرح امنیت اجتماعی در تفرجگاه های سطح استان خبر داد و گفت: ۴۱ دستگاه موتور سیکلت در این راستا توقیف شد.

سرهنگ محمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی در تفرجگاه‌های سطح استان به مدت ۳ روز به مرحله اجرا گذاشته شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ۱۰ دستگاه خودرو و ۴۱ دستگاه موتورسیکلت توقیف و راهی پارکینگ شدند، گفت: در روند اجرای این طرح ۳ نفر از اراذل و اوباش نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در روند اجرای این طرح ۸۸ مورد تذکر نیز به مزاحمان و هنجارشکنان اجتماعی که برای خانواده‌ها و مردم عزیز ایجاد مزاحمت کرده بودند داده شد، تصریح کرد: در این رابطه ۳ مورد برخورد با ایجاد آلودگی صوتی نیز انجام شد.

سرهنگ غلامی با تاکید بر اینکه اینگونه طرح‌ها به قوت خود باقیست و همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: با هرگونه اقدامی که امنیت و آرامش شهروندان و مسافران عزیز را مختل کند، با قدرت برخورد شده و هرگز اجازه نمی‌دهیم تا مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه به راحتی جولان دهند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی پلیس را همواره یار و یاور مردم عزیز خواند و از شهروندان خواست تا هرگونه مورد مشکوک را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5832351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha