۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱

معاون سازمان صمت استان زنجان:

کالای قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال در زنجان کشف شد

کالای قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال در زنجان کشف شد

زنجان- معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کالای قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال از یک شرکت پخش مواد غذایی در زنجان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل مسلمی روز دوشنبه گفت: طی بازرسی از انبار یک شرکت پخش مواد غذایی از سوی بازرسان این اداره کل، با توجه به عدم ثبت و ارائه مستندات لازم از سوی مسئولین شرکت پرونده نگهداری و عرضه کالای قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال تشکیل گردید.

وی افزود: این پرونده پس از تشکیل جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال و کالای توقیفی به انبار سازمان اموال تملیکی منتقل گردید.

مسلمی با اشاره به کشف کالای قاچاق از واحد عرضه لوازم خانگی تصریح کرد: در بازرسی از یک واحد عرضه لوازم خانگی که با حضور رئیس شعبه تعزیرات صورت گرفت، پرونده عرضه چهار دستگاه جارو برقی قاچاق به ارزش ۳۴۸ میلیون ریال تنظیم گردید و کالاهای توقیفی تا تعیین تکلیف در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفت.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت در ادامه عنوان کرد: همچنین طی روزهای اخیر بازرسان اداره کل در بازرسی از انبار یک فروشگاه عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی، تعداد ۳۶۷ قلم کالای قاچاق به ارزش ۶۳۵ میلیون ریال را کشف کردند.

وی خاطر نشان ساخت: این اقلام توقیف و به انبار اموال تملیکی انتقال یافت و پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار اداره کل تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

کد خبر 5832561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha