۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۰

رییس جهاد کشاورزی استان قزوین:

روند اجرای طرح رفع تداخل اراضی در استان قزوین آسیب شناسی شود

روند اجرای طرح رفع تداخل اراضی در استان قزوین آسیب شناسی شود

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: موانعی پیش روی روند اجرای رفع تداخل اراضی باید با بررسی دقیق کارشناسی، آسیب شناسی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی روز سه شنبه در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین افزود: پس از شناخت موانع و مشکلات باید تلاش کنیم با ارائه راهکار به رفع این موانع اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه می‌توان در رفع تداخل اراضی به نقاط دیگر کشور نیز کمک کرد، گفت: برخی از موضوعات و مسائل فراگیر است و با رفع آن‌ها می‌توان در پیشبرد رفع تداخل سایر مناطق کشور نیز اثرگذار باشیم.

عطایی بر کارهای تسریع کننده رفع تداخل اراضی در استان قزوین تاکید کرد و گفت: اگر لازم شد از نظر فنی و انگیزشی برای تسریع کارها اقدام شود، تعیین این مهم باید از سوی مدیران دستگاه‌های متولی صورت پذیرفت.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی قبلی باید هر هفته حداقل ۱۰ پلاک رفع تداخل شود تا بتوانیم تا پایان سال جاری برنامه را تکمیل کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از کارهای ما در پیشبرد روند رفع تداخل اراضی نظارت بر کار مشاوران است که بتوانیم نظرات کارشناسی را به شکل سریع به نتیجه برسانیم.

گفتنی است بر اساس زمانبندی صورت گرفته استان قزوین باید حدود یک هزار و ۲۰۲ پلاک از اراضی استان را تا پایان سال جاری رفع تداخل کند که تاکنون کار کارشناسی ۶۳۹ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 5834247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha