۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۸:۳۲

رئیس قرارگاه عمار:

مراسم‌های محرم و صفر با هدف آماده سازی جامعه برای ظهور باشد

مراسم‌های محرم و صفر با هدف آماده سازی جامعه برای ظهور باشد

قم- رئیس قرارگاه عمار گفت: باید امکانات را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنیم و برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم و صفر باید با هدف آماده سازی جامعه برای ظهور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهید شاخص بسیج مداحان کشور در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با حضور مداحان، شاعران آئینی، مسئولین هیئت‌های مذهبی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد اظهار داشت: آمریکایی‌ها تجهیزات خوبی دارد اما اینکه هواپیماهای آمریکایی در برابر ایران زمین گیر می‌شوند، علت آن هویت دینی خلبانان ما است که وقتی سوار بر هواپیما می‌شوند از خداوند و ائمه اطهار (ع) استمداد می‌طلبند.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه امروز باید آخرین فریاد امام حسین (ع) در روز عاشورا را به گوش همگان برسانیم افزود: حضرت سیدالشهدا (ع) برای شخص خود طلب یاری نکرد، بلکه برای امامت یاری خواست و امام به عنوان یک شخص، خودش ایثارگر است اما برای ماندگاری مقام امت باید دیگران به میدان بیایند.

وی گفت: باید امکانات را برای ظهور امام زمان (ع) فراهم کنیم و ما زمینه سازان ظهور هستیم که این امر به واسطه عاشقان آن حضرت ممکن خواهد بود و برگزاری مراسم‌های عزاداری در ایام محرم و صفر باید با هدف آماده سازی جامعه برای ظهور باشد.

طائب ادامه داد: هرگاه یاور برای امام زمان (عج) فراهم شود، امام ظهور خواهد کرد و فریادها من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) در روز عاشورا در همین راستا بوده است.

کد خبر 5834345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      0 0
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷👏👏👏👏👏