۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۹

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه:

بازنگری برخی قراردادهای نهضت ملی مسکن در دستور کار است

بازنگری برخی قراردادهای نهضت ملی مسکن در دستور کار است

ساوه- مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: بازنگری برخی قراردادهای نهضت ملی مسکن در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مذنب، عصر چهارشنبه در جریان بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن ساوه، اظهار داشت: پیرو دستور رئیس جمهور در شورایعالی مسکن، تمامی طرح‌های اقدام ملی مسکن کشور در قالب هیأت نظارتی مشترک وزارتخانه‌های کشور و راه و شهرسازی مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی افزود: به همین منظور، امروز سفر ۲ روزه هیأت نظارتی مشترک این ۲ وزارتخانه به استان مرکزی آغاز شده است و طرح‌های مهم این استان در شهرستان‌های مختلف بررسی و مشکلات آنها در شورای مسکن استان برای رسیدن به راهکارهای عملی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از متقاضیان اقدام ملی مسکن شهرستان ساوه دوشنبه هفته گذشته و هفته جاری با حضور در اداره راه و شهرسازی خواستار بازنگری در قراردادهای خود شده بودند.

مذنب در این خصوص اظهار کرد: بررسی قرارداد متقاضیان یکی از اهداف بازرسی‌های هیأت نظارتی مشترک بین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و کشور است و پس از اعلام نظر این هیأت، بندهایی که اجحاف آن در حق متقاضیان محرز شناخته شود، حذف خواهد شد.

مذنب خاطر نشان کرد: بازنگری برخی از قراردادهای نهضت ملی مسکن در دستور کار است و در صورت هرگونه اجحاف در حق متقاضیان مورد اصلاح قرار می‌گیرد.

حل مسکن کارگران در ساوه از مطالبات مهم مردم است

مهدی الیاسی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه هم در این بازدید گفت: این شهرستان به واسطه صنعتی بودن یکی از مناطق کارگر نشین کشور بوده و حل مساله مسکن در آن یکی از ضرورت‌های مهم در پاسخگویی به مطالبات مردم است.

وی افزود: انتظار می‌رود با بخشودگی مالیات و بیمه زمینه آسایش حال متقاضیان رعایت شود و هم اکنون طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان در سه طرح با یک هزار و ۸۴۸ واحد در حال ساخت است و پنج هزار متقاضی واجد شرایط بهره مندی از این طرح نیز پشت نوبت هستند.

فرماندار ویژه ساوه خاطر نشان کرد: طرح اقدام ملی مسکن ساوه در سه نقطه از شهر شامل ۹۸۰ واحدی کوی شهید بهشتی، ۴۸۴ واحدی بام ساوه و ۳۸۴ واحدی شهرک علوی به صورت کلی با ۷۱ درصد پیشرفت در دست ساخت است.

کد خبر 5835149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha