۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۲

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تاکید کرد؛

حجاب عنصر پاکیزگی و طهارت خانواده است

 حجاب عنصر پاکیزگی و طهارت خانواده است

قزوین- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: عنصر حجاب عنصر پاکیزگی و طهارت خانواده است و دشمن با تلاش و برنامه ریزی دقیق به دنبال این است که برهنگی و بی عفتی را در جامعه ترویج کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای شهر اقبالیه با بیان اینکه شهدا گره گشایی کرده و امور لاینحل را حل می‌کنند، اظهار کرد: پیکر مطهر شهدا و استخوان‌های آنها عطر معنویت را در همه کوی و برزن منتشر می‌کند.

وی با بیان اینکه مقامی بالاتر از شهادت در نزد خداوند وجود ندارد، افزود: حوزه فکر و درک بشر توانایی درک مقام روحانی شهید را ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: تقدیم یک جوان و عنصر ارزشمند به عنوان شهید برای خانواده او اطرافیان او سخت است اما این رنج و جای خالی او را آرمان و هدف او پر می‌کند.

وی تاکید کرد: هدفی که می‌تواند این نقص و رنج را برما و دوستان و همرزمان و خانواده شهید آسان کند همان هدف دین یعنی تحقق ارزش‌های الهی در جامعه است.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه خلاصه همه وصایای شهدا به دو جمله و دو نکته منتهی می‌شود، تصریح کرد: حفظ نظام جمهوری اسلامی و حفظ عفت و حجاب دو توصیه‌ای است که همه شهدا معمولاً داشته‌اند.

دشمن به دنبال تغییر باورها در جامعه است

وی اضافه کرد: هدف از جنگ نرم و عملیات روانی دشمن تغییر باور نسبت به دوره‌ای است که انقلاب اسلامی او را ساقط کرد و به زباله دان تاریخ سپرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: دشمن میلیاردها دلار خرج می‌کند تا خانواده پهلوی را تطهیر کرده و با این تطهیر نسبت به انقلاب اسلامی تردید ایجاد کند.

وی تاکید کرد: یادواره شهیدان باید به دنبال این باشد که هدف شهیدان یعنی استمرار دین و حاکمیت ولی فقیه را در دل‌های ما ثابت کند.

حجت‌الاسلام ادیانی عنوان کرد: عنصر حجاب عنصر پاکیزگی و طهارت خانواده است و دشمن با تلاش و برنامه ریزی دقیق و طراحی و با سواستفاده از یک حادثه و مرگ یک خانم، به دنبال این است که برهنگی و بی عفتی را در جامعه ترویج کند.

وی با بیان اینکه تکریم و یادواره شهیدان باید ما را به جهاد لازم و قطعی امروز یعنی جهاد تبیین و تبلیغ برساند، خاطرنشان کرد: باید حجاب و ضرورت آن را برای جامعه تبیین کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پایان یادآور شد: تا وقتی نام شهدای ما زنده است دشمن راه به جایی نخواهد برد و این انقلاب با دست با کفایت ملت مسلمان ایران به دست حضرت بقیه الله (عج) سپرده خواهد شد.

کد خبر 5835873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha