۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲

معاون آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای شناسایی و جذب افراد کم‌سواد

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای شناسایی و جذب افراد کم‌سواد

کرج- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: استفاده از ظرفیت‌های درون و برون دستگاهی نقش بسزایی بر شناسایی، جذب و نگهداشت افراد کم‌سواد و بی‌سواد دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رؤیا عسگرپور ظهر شنبه در دیدار خود با مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج به منظور شتاب بخشی به فعالیت‌های سوادآموزی، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه سوادآموزی منطقه در تحقق اهداف کمی و کیفی، بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه کارگاه‌های مهارتی مرکز یادگیری محلی تاکید کرد.

وی بیان کرد: ناحیه ۴ کرج در اجرای طرح‌های کلاس اتباع نروژی، مهارت کار با رایانه و آموزش زندانیان عملکرد شایسته و قابل تقدیری داشته است که این موفقیت‌ها با تلاش مجموعه سوادآموزی و حمایت مدیریت منطقه حاصل شده است.

عسگرپور با اشاره به وجود مناطق کم برخوردار و اقشار آسیب پذیر در حوزه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۴ تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های درون و برون دستگاهی و جلب مشارکت خیرین در کنار تبلیغ و ترویج فعالیت‌های سوادآموزی، نقش بسزایی بر شناسایی، جذب و نگهداشت افراد کم سواد و بی‌سواد دارد.

معاون سوادآموزی استان البرز توسعه کمی، کیفی و تجهیز مرکز یادگیری دانا را از برنامه‌های مهم دانست و خاطرنشان کرد: توسعه مهارت آموزی و حرفه آموزی نیازمند حمایت و نگاه ویژه مسئولین است.

در ادامه این نشست حسین قلیزاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج ضمن قدردانی از پیگیری‌ها و تلاش‌های معاونت سوادآموزی در شتاب بخشی به برنامه ریشه کنی بیسوادی اذعان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای و جلب مشارکت دستگاه‌ها و نیروهای جهادی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های سوادآموزی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تدوین و اجرایی خواهد شد.

کد خبر 5836828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha