۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۷

نمانیده مردم شیراز و زرقان در مجلس:

فوتبال فارس برای رسیدن به لیگ برتر نیازمند حمایت صنایع است

فوتبال فارس برای رسیدن به لیگ برتر نیازمند حمایت صنایع است

شیراز- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: فوتبال فارس نیازمند حمایت صنایع برای حضور در لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عزیزی ظهر شنبه در دیدار با مسئولان تیم فوتبال «شهر راز» شیراز بیان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که می‌تواند عاملی برای توسعه ورزش در تمامی رشته‌های ورزشی باشد، حمایت صنایع از تیم‌های ورزشی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر حمایت‌های صنایع و بخش خصوصی از ورزش باید همدلی و وحدت در استان فارس وجود داشته باشد تا بتوان نسبت به توسعه فعالیت‌های ورزشی در استان فارس اقدام کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم شهر راز برای اولین بار در لیگ آزادگان کشور حاضر است باید برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور در این لیگ وجود داشته باشد تا پس از سال‌ها استان فارس در لیگ برتر فوتبال کشور دارای نماینده باشد.

او خاطرنشان کرد: علاوه بر مدیران ارشد ورزش فارس باید مدیران این تیم نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای جذب صنایع به این باشگاه فرهنگی و ورزشی تدوین کنند.

عزیزی اضافه کرد: تمامی مدیران ارشد فارس باید حمایت خود را از باشگاه‌های فعلی استان همچون فجر شهید سپاسی و سایر تیم‌های نوپا نظیر شهر راز در راستای تقویت این تیم‌ها اعلام کرده تا خون تازه ای در رگ‌های فوتبال استان با بهره‌گیری از جوانان بومی جاری شود.

کد خبر 5837136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha