۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

معاون استاندار خوزستان:

خدمات مطلوبی به زائران حسینی در چذابه ارائه می‌شود

خدمات مطلوبی به زائران حسینی در چذابه ارائه می‌شود

دشت آزادگان- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: تلاش شده تا خدمات مختلف به بهترین نحو به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه برگزار و آخرین هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) و عتبات عالیات در کشور عراق انجام شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان افزود: امسال در مقایسه با سال‌های قبل شاهد وضعیت بهتری در زمینه آب، برق و راه‌های منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه هستیم.

خانچی ادامه داد: با توجه به همزمان شدن ایام اربعین حسینی با گرمای شدید هوا و فصل تابستان، شرایط کار به مراتب نسبت به سال‌های قبل سخت‌تر است و همین امر بار مسئولیتی دستگاه‌های متولی در رابطه با راهپیمایی بزرگ اربعین را سنگین‌تر خواهد کرد.

وی گفت: تلاش شده با تدابیری که در حوزه بهداشتی صورت گرفته است، مشکلات کمتری در ایام اربعین حسینی داشته باشیم تا زائران خدمات بهتری دریافت و زیارتی به یاد ماندنی را تجربه کنند.

کد خبر 5840944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیدمحمد عربی مقدم ازدزفول IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      0 0
      سلام.حال شماخوبه؟درسفرسال گذشته قبل از خروج ازمرزوضعیت سرویسهای بهداشتی و وسایل سرمایشی داخل کواکب نامطلوب بود.ومدام برق قطع می شدومجبوربودیم بادبزن خودمان روخنک کنیم.امیدواریم امسال این معایب رفع شده باشدومشاهده نشود.