۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تأکید کرد؛

لزوم حضور فعال و میدانی جوانان برای نشاط اجتماعی و امیدآفرینی

لزوم حضور فعال و میدانی جوانان برای نشاط اجتماعی و امیدآفرینی

کرج- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: حضور فعال و میدانی جوانان در راستای نشاط اجتماعی و امیدآفرینی اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجر گشت ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه مجمع شورای دانش آموزی استان البرز اظهار کرد: میانگین سنی دانشمندان ایرانی حدود ۳۰ سال است و این یعنی اگر جوانان ایرانی تلاش کنند و به خدا توکل کنند قطعاً نتیجه خواهند گرفت.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی در جامعه، اظهار داشت: حضور فعال و میدانی جوانان در راستای نشاط اجتماعی و امیدآفرینی اجتناب ناپذیر است و موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب می‌شود.

حجرگشت ادامه داد: کشور امروزه با مشکلات زیادی روبرو است، اما آنچه که اهمیت دارد این است که با وجود همین مشکلات، رشد بسیار زیادی در سطوح مختلف اتفاق افتاده است و این خود ما هستیم که می‌بایست با اعتماد به نفس و امید به آینده مشکلات را حل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: زمانی ما شاهد حضور پزشکان خارجی بودیم، حتی پزشک ایرانی به تعداد کافی نداشتیم، اما امروزه چه اتفاقی افتاده است، در تحصیلات دانشگاهی و صنایع خاص خصوصاً نظامی، شگفتی‌های بسیار خوبی انجام و اکثر دستاوردهای بزرگ کشور به دست جوانان غیور رقم زده شده است.

حجرگشت متذکر شد: نقش جوانان صاحب فکر و اندیشه می‌تواند به یاری مسئولان آمده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، موجب آگاهی بخشی درست از وقایع مختلف شود.

کد خبر 5840960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha