معترضان در اطراف کنست رژیم صهیونیستی چادر می‌زنند

معترضان در اطراف کنست رژیم صهیونیستی چادر می‌زنند

جنجال طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو همچنان ادامه دارد و هر روز بر دامنه اعتراضات داخلی در اراضی اشغالی افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، با پافشاری کابینه رژیم صهیونیستی بر تصویب طرح جنجالی اصلاحات قضائی نتانیاهو، هرروزه دامنه اعتراضات شهرک‌نشینان به این اقدام، گسترده‌تر می‌شود.

در تازه‌ترین تحولات بحران داخلی رژیم صهیونیستی، صدها شهرک‌نشین صهیونیست، راهپیمایی اعتراضی در مسیر مواصلاتی تل‌آویو به قدس را با هدف تجمع و برپایی چادر در پیرامون کنست آغاز کردند.

شیکما بریسلر، رئیس جنبش اعتراض به طرح جنجالی اصلاحات قضائی اعلام کرد: در مسیر رویارویی با طرح اصلاحات قضائی، زمان واردکردن ضربه سرنوشت‌ساز فرارسیده است.

بریسلر ضمن دعوت از شهرک‌نشینان صهیونیست جهت پیوستن به این جنبش اعتراضی افزود: این اقدام، چند روز به طول خواهد انجامید. ما به شما نیاز داریم. به ما پیوندید.

موشیه ردمان، یکی دیگر از سازمان‌دهندگان این راهپیمایی نیز در مصاحبه با فرانس پرس گفت: جمعیتی که تل‌آویو، در ۷۰ کیلومتری قدس را ترک کردند، عصر شنبه به قدس خواهند رسید و چادرهایی را در پیرامون کنست برپا خواهند کرد.

وی در ادامه این گفتگو با اشاره به برنامه معترضان افزود: برنامه ما این است که صبح یک‌شنبه، هنگامی که کنست در شور دوم و سوم در حال رأی‌دهی به بند ابطال ماده موسوم به معقولیت است، در اطراف کنست حضور داشته باشیم. امیدواریم که کابینه اسرائیل به ما گوش فرا بدهد و این ویرانی را متوقف کند.

در تحولی دیگر امروز، پزشکان و کادر درمان رژیم صهیونیستی نیز به این اعتراضات پیوستند. در همین راستا گزارش‌هایی از اعتصاب و تجمع کادر پزشکی رژیم صهیونیستی در اعتراض به طرح اصلاحات قضائی نتانیاهو مخابره شده است.

کد خبر 5841162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha