۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۹

استاندار قم خبر داد؛

راه اندازی پست ۲۳۰ کیلو ولتی سیار در شهرک صنعتی شکوهیه قم

راه اندازی پست ۲۳۰ کیلو ولتی سیار در شهرک صنعتی شکوهیه قم

قم- استاندار قم گفت: توافقی با وزارت نیرو و توانیر برای طرح توسعه شهرک شکوهیه انجام شده است تا یک پست ۲۳۰ کیلو ولتی سیار در این شهرک امسال مستقر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه طی گفت‌وگویی خبری مطرح کرد: الحمدلله امروز با اقداماتی که طی یک سال اخیر در خصوص زیرساخت‌ها انجام شده، حرکت اشتغال و تولید در استان قم رو به رشد است.

وی با اشاره به واحدهای صنعتی قم که در سطح ملی مشغول فعالیت هستند، گفت: شرایط تولید بحمدالله به گونه‌ای شده است که صنعتگران در پی گسترش و توسعه صنعت خود هستند و بسیاری از واحدهای راکد و نیمه راکد مجدداً راه اندازی شده اند.

استاندار قم ابراز کرد: شهرک شکوهیه محدودیت زمین برای توسعه صنعت دارد و تأمین برق و تسهیلات بانکی از جمله نیازمندی‌های واحدهای صنعتی این شهرک است.

وی تصریح کرد: اگر نظام بانکی در کشور با جهت‌گیری که جدیداً اتفاق افتاده همکاری نمایند و بانک‌های بخش خصوصی نیز وارد عمل شوند، مسئله تسهیلات واحدهای صنعتی حل می‌شود.

شاهچراغی با اشاره به تسهیل روند امور صنایع استان قم افزود: الحمدلله همکاری و همراهی‌ها بین سازمان‌ها و ادارات مربوطه و بانک‌ها با واحدهای صنعتی در قم بیشتر شده و اتفاقات خوبی رقم خورده است و طی یک ماه گذشته، استان قم در تأمین سوخت و تأیید سهمیه صمت، با توجه به رویه جدیدی که در دولت تعریف شده مشکلی نداشته است.

استاندار قم با اشاره به اینکه تلاش‌های بسیاری برای رفع مشکل نوسان برق در قم صورت گرفته است، اضافه کرد: کسری تولید برقی که وجود دارد، مسئله ملی است و وزارت نیرو برای این موضوع در حال تلاش و پیگیری است؛ و در حوزه صنایع در دو سال گذشته جدولی تنظیم شده و موارد قطعی برقی که هست، از قبل به واحدهای صنعتی اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: توافقی نیز با وزارت نیرو و توانیر برای طرح توسعه شهرک شکوهیه انجام شده تا یک پست ۲۳۰ کیلو ولت سیار در این شهرک امسال مستقر شود.

کد خبر 5841984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha